Ga mee naar RetailCentrix op dinsdag 6 juni 2023 in de Greenhouse BXL in Diegem en ontdek onze nieuwe ontwikkelingen.
Nieuwsbrief mei 2023
Neem gratis deel aan RetailCentrix (D-15) - 3 nieuwe functies.
Environ 6,2% des emails connus dans Freedelity ont été adaptés en 2022

6,2%

Ongeveer 6,2% van de e-mails die bij Freedelity bekend zijn, werden in 2022 bijgewerkt.

RetailCentrix, de jaarlijkse bijeenkomst van retailers, nadert snel!

RetailCentrix

Kom naar de RetailCentrix op dinsdag 6 juni 2023 in de Greenhouse BXL te Diegem!

Kom luisteren naar:

  • Bruno Liesse (Managing Director, Polaris),
  • Jean-Baptiste Aubry (Head of Marketing, Ecommerce and Customer Service, Medi-Market),
  • Hubert de Cartier (Partner & Project Director, Universem),
  • Vincent Lens (Content Strategist, Gicom),
  • Michaël Huyghe (Business Development Manager, Data Valorization & Precision Marketing, Carrefour Links Belgium),
  • Cyrielle Boi (Marketing Manager, Intermarché Belgium),
  • Estelle Hunt (E-CRM and partnerships Manager, Yves-Rocher Benelux),
  • Nicolas Coppée (Managing Director Luckycycle),
  • Bruno Van Boucq (CEO & Founder, Proxistore),
  • Cédric Pradier (Co-Founder, Promicy),
  • Paul Hermay (Co-Founder, Promicy)
  • en onze andere sprekers.

Op het programma: keynote sprekers, het delen van ervaringen, een ronde tafel met een panel van experts en vooral een ruimte voor ontmoetingen en uitwisselingen tussen retailspecialisten. Dit alles zal draaien rond het thema van dit jaar: The rise of Retail Media.

Gratis registratie voor retailers!
Ontdek het programma via onderstaande link.

Ik schrijf me in (gratis)

3 recente ontwikkelingen

1. Importeer uw promo's

Goed nieuws: u kunt nu uw promoties importeren in ons platform. En dit op twee manieren:

  • handmatig importeren: het beheer van uw promoties is toegankelijk via de manager, in de sectie "Mijn Freedelity -> Mijn promoties". Dankzij deze nieuwe functie kunt u profiteren van onze mobiele app als een nieuw kanaal om uw huidige promoties onder de aandacht te brengen en nog meer klanten aan te trekken.
  • geautomatiseerde import: en omdat goed nieuws nooit alleen komt, kunnen we zelfs een script opzetten om de import van uw nieuwe promoties te automatiseren! Ideaal om tijd en efficiëntie te besparen. Inmiddels hebben al diverse retailers de stap naar automatisering gezet. Wie zal de volgende zijn? Geïnteresseerd? Neem contact op met Pierre-Ambroise Jones.

Achter de schermen is het team nog bezig met enkele aanpassingen aan het ontwerp van de mobiele app en het webportaal. Kleine details om je leven makkelijker te maken.

Contact opnemen met Pierre-Ambroise

2. Real-time cockpit

Wat is de cockpit? Voor degenen die het (nog) niet kennen, de cockpit is de tool waarmee u verschillende winkels kunt vergelijken. Precies zoals de statistieken in “analyse en sturing”, behalve dat de resultaten niet beperkt blijven tot één verkooppunt, maar alle winkels van het bedrijf omvatten en in één grafiek worden weergegeven. Kortom, het is de ideale tool voor centrale kantoren die verkooppunten willen vergelijken.

  • real-time statistieken;
  • toevoeging van hetzelfde filtersysteem als op de rest van het platform (we hebben uw verzoek gehoord 😊);

Proberen is adopteren...

Hall of fame

3. Android TV app

Het was aangekondigd, het is nu officieel. De MyFreedelity-applicatie is eindelijk beschikbaar in de Play Store! Het geeft u toegang tot dezelfde informatie en functies als onze mobiele applicatie, maar met een ontwerp aangepast aan tv-schermen.

Wat moet ik doen?

Pak je afstandsbediening, installeer de app op je Android TV* en deel je indrukken met ons!

App TV MyFreedelity

* ook beschikbaar op Android Proximus TV, Android Orange TV, Telenet Tadaam, Voo Android TV, Nvidia Shield en niet minder dan 1545 andere Smart TV's of settopboxen.

Vraag van de maand

Is het mogelijk om de opmerkingen van onze klanten in MyFreedelity te raadplegen (en te beantwoorden) vanuit de CustoCentrix manager?

Ja! De functionaliteit is toegankelijk via een nieuwe sectie in de manager: Mijn Freedelity -> Mijn Reacties. En dit is nog maar het begin, deze gloednieuwe dienst zal zeer binnenkort worden uitgebreid met nieuwe opties (zoals moderatie).

Goed om te weten: berichten van de manager krijgen een ander design om te laten zien dat ze van een lid van het merk komen. Als bonus kunnen consumenten ook commentaar geven op video's, winkels en producten op de mobiele app.

Tip van de maand

Duplicaten in een database zijn de nachtmerrie van een statisticus. Wist u dat u ze heel gemakkelijk kunt identificeren en verwijderen in de manager? Hier is de procedure:

  1. Ga naar de rubriek Consumentenbeheer -> Mijn duplicaten;
  2. Selecteer in de laatste kolom één van de duplicaten met het potlood;
  3. Er opent een nieuwe pagina met de gegevens van de geselecteerde persoon. Als het een duplicaat is, klikt u op 'samenvoegen' en het systeem toont u automatisch de volgende.

Ter informatie: na een samenvoeging bewaart het systeem één enkel record met de meest recente gegevens en alle historische gegevens. Indien nodig blijft het verwijderde record toegankelijk in de lijst van verwijderde records (met de identificatie van de persoon die het duplicaat heeft samengevoegd).

Advies van onze expert: controleer wekelijks de duplicaten.

Hall of fame

Hall of fame

Bonustip voor uw klanten!

Voor wie snel wilt afrekenen, biedt de mobiele app een nieuwe optie om de barcode van de klantenkaart direct weer te geven. Om deze optie te activeren, ga naar de app op de pagina van de enseigne, klik op "Mijn instellingen [groep]" en activeer "Mijn favoriete kaart automatisch weergeven". De barcode is dan in een handomdraai klaar om gescand te worden.
Een goed verstaander heeft aan een half woord genoeg!

Ik hoop dat deze nieuwsbrief nuttig was voor u.

Aarzel niet om mij te contacteren indien u vragen heeft!

Sébastien Buysse
CEO

Sébastien Buysse

Freedelity publiceert IT-platformen MyFreedelity en CustoCentrix.