Een terugblik op Jean-Baptiste Aubry's conferentie bij RetailCentrix en veel nieuws!
Newsletter juni 2023
"Als je meer dan 100 winkels hebt, als je meer dan 15% van het marktaandeel vertegenwoordigt, heb je genoeg invloed en is monetisatie zinvol."
RetailCentrix

Jean-Baptiste Aubry, Hoofd Marketing, E-commerce en Klantenservice bij Medi-Market, tijdens zijn conferentie bij RetailCentrix.

Bekijk de volledige uiteenzetting
van Jean-Baptiste Aubry

Psst, ter informatie, MediMarket werft aan !

2000 variabelen worden geïntegreerd en verwerkt in de nieuwe segmentatietool 'Dividuals for CustoCentrix’.

2.000

Dat is het indrukwekkende aantal variabelen dat is geïntegreerd en verwerkt in de nieuwe segmentatietool 'Dividuals for CustoCentrix' die nu voor u beschikbaar is !

Heeft u al een socio-demografisch of socio-economisch profiel van uw klanten opgesteld?

In de database marketing is het nut van het segmenteren, analyseren en materialiseren van de diversiteit van een klantenbestand onvermijdelijk.

Waarom zou u uw klanten segmenteren? Om ze beter te begrijpen, om betere beslissingen te nemen, om effectiever te zijn in uw communicatie, om uw marketingacties te personaliseren, om uw rendement te verhogen, ...

Dankzij CustoCentrix maakt u al gebruik van RFM (Recency - Frequency - Monetary Value) segmentatie. Maar wat als u rekening wilt houden met socio-demografische of socio-economische criteria om uw klanten nog beter te begrijpen?

In samenwerking met onze partner Sirius Insight, hebben we zojuist het Freedelity-bestand verrijkt met extra gegevens onder de naam "Dividuals®". Deze nieuwe functie is het resultaat van een opmerkelijke inspanning om meer dan 2.000 variabelen te verzamelen en te verwerken!

Dividuals

Wat levert het ons op? We zijn nu in staat om de waarneembare diversiteit van de Belgische bevolking weer te geven via een synthetische classificatie die de hele bevolking verdeelt in groepen met gelijkaardige kenmerken. Een primeur in België!

Wilt u het eens proberen?

Profiteer van deze lancering om een socio-demografisch en sociaaleconomisch profiel op te stellen van uw klanten en uw aantrekkingszones.

Ik ontdek

Een mascotte en rebranding voor MyFreedelity

De visuele identiteit van de MyFreedelity website heeft een facelift gekregen. Met dank aan Brigitte en Eliot voor hun geweldige werk! U kunt het resultaat zien op https://www.myfreedelity.be. Volgende stap: een facelift voor het deel van de site dat voor consumenten is gereserveerd (na het inloggen) en voor de mobiele applicatie. Blijf op de hoogte.

Een mascotte en rebranding voor MyFreedelity

Tip van de maand

Filter uw dashboards

U kunt uw dashboards nu op dezelfde manier filteren als andere statistiekenpagina's (op segmentatie, rfm-groep, leeftijdsgroep, enz.)

Hoe doet u dit?

  • Selecteer een dashboard;
  • Klik op het menu rechtsboven (vergelijkbaar met het menu op de rest van de statistiekenpagina's);
  • Filters toevoegen.
Filter uw dashboards

Ik hoop dat deze nieuwsbrief nuttig was voor u.

Aarzel niet om mij te contacteren indien u vragen heeft!

Sébastien Buysse
CEO

Sébastien Buysse

Freedelity publiceert IT-platformen MyFreedelity en CustoCentrix.
Freedelity
CustoCentrix