Deze innovatie heet 'Customer Screen'. Zoals de naam al doet vermoeden, is het een systeem gebaseerd op stand-alone aanraakschermen die bij kassa's worden geïnstalleerd. Dit nieuw toestel vereenvoudigt de taak van uw kassateams aanzienlijk en verhoogt tegelijkertijd de waarde van dit belangrijk moment in het klanttraject.
Waarvoor wordt de 'Customer Screen' gebruikt?
- om de werving van nieuwe leden voor uw clubs en loyaliteitsprogramma's te versnellen ;
- om meer e-mailadressen, mobiele nummers en toestemmingen gekoppeld aan hun gebruik voor direct marketing doeleinden te verzamelen ;
- om het gebruik van elektronische kassabonnen te activeren.
Wat kan er gedaan worden met 'Customer Screen' ?
- Persoonlijke gegevens en toestemmingen verzamelen.
- Klanten op een gepersonaliseerde manier welkom heten.
- Meldingen naar de klant sturen.
- Algemene of gepersonaliseerde reclameboodschappen weergeven.
We komen hier in een volgende nieuwsbrief op terug.
Wilt u meer informatie over deze nieuwe functie ?