Met CustoCentrix kunt niet alleen beter en eenvoudiger gegevens verzamelen in uw verkooppunt, maar ook via de andere kanalen. Zo beschikt u over een centraal én up-to-date referentiesysteem.
CustoCentrix verzamelt de transactiegegevens (zoals de aankopen) en koppelt ze aan de identiteit van de consument die bekend is in de Consumer Data Hub. Op die manier werkt het dus als een Consumer Data Platform.
Deze database is uiterst beveiligd en alleen toegankelijk voor elke handelszaak. Ze bevat immers strategische en gevoelige gegevens die u zelf hebt verzameld en verwerkt. Freedelity treedt in dat opzicht alleen op in de hoedanigheid van verwerker.
Dankzij de integratie tussen CustoCentrix, uw kassasysteem en uw e-commerceplatform verzamelt u – zonder moeite – gegevens over het aankoopgedrag van uw klanten en koppelt u ze aan hun persoonlijke identiteitsgegevens.
Uw Consumer Data Platform wordt in real time gevoed met gegevens over de aankopen van uw klanten. Lees hier hoe CustoCentrix wordt geïntegreerd in uw informatiesystemen.
CustoCentrix :
Dankzij CustoCentrix en het gebruik van de elektronische identiteitskaart als identificatiemiddel verzamelt u aankoopgegevens zonder wrijving, wanneer uw klanten aan de kassa van uw verkooppunt komen.
Dat verlicht het werk van uw teams op het terrein.
Wilt u uw eigen getrouwheidskaart behouden?
Dat kan! Wij zorgen ervoor dat de kaart wordt gekoppeld aan het individuele profiel van de houder.
Multichannelbenadering en 360°-view.
Als aanvulling op de gegevens over de aankoophistoriek van uw klanten, verzamelt CustoCentrix ook nog andere gegevens die nuttig kunnen zijn voor de analyse van het gedrag van uw klanten en uw database-marketingdoeleinden.
Met CustoCentrix kunt u de scope van de verzamelde gedragsgegevens uitbreiden door voor iedere klant de volgende gegevens te bewaren:
Alle nuttige gegevens over uw klanten worden verzameld op slechts één platform met een maximaal granulariteitsniveau.
Diezelfde gegevens zijn beschikbaar voor marketingdoeleinden en hiervoor is geen informaticakennis nodig.
Met CustoCentrix beschikt u over eigen en betrouwbare gegevens. Bovendien worden ze verwerkt en getransformeerd om de analyse en segmentatie te vergemakkelijken en om uw doelstellingen op het vlak van direct marketing en geomarketing vlotter te bereiken.
Hieronder vindt u een beknopt overzicht van enkele standaardverwerkingen die zijn inbegrepen in de module Consumer Data Platform van CustoCentrix:
De RFM-segmentatie
Met CustoCentrix beschikt u over een database rijk aan kwaliteitsvolle én bijgewerkte informatie, zonder dat u er zelf moeite moet voor doen!
De nuttige gegevens waarmee de consumentenprofielen worden aangevuld, worden dagelijks geüpdatet.
Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!