Minimale wrijving en maximale efficiëntie bij het verzamelen van gegevens en het registreren van toestemmingen.
Als aanvulling op CustoCentrix ontwikkelde Freedelity een reeks oplossingen om gegevens te verzamelen.
Zuilen en kiosken zijn, in combinatie met het gebruik van de eID (elektronische identiteitskaart), de meest doeltreffende oplossing om persoonsgegevens te verzamelen en de klantenrelatie in het verkooppunt te onderhouden.
Meer informatie over onze kiosken en zuilenEen performante en duidelijk gedocumenteerde API staat ter beschikking van de ontwikkelingsteams en partners die CustoCentrix willen integreren in andere oplossingen voor customer experience of oplossingen om de productiviteit van de teams op het terrein te verhogen.Zo kan CustoCentrix worden geïntegreerd in:
Om de inspanningen te verdelen en met de medewerking van enkele klanten investeerde Freedelity in het ontwerp en het onderhoud van een reeks connectoren met oplossingen die een aanvulling vormen op CustoCentrix.
Om makkelijker gegevens en toestemmingen te kunnen verzamelen in een digitale omgeving, bieden de teams van Freedelity oplossingen op maat die vervolgens in de vorm van iFrames worden uitgerold. Met deze werkwijze op maat, kunnen de ontwikkeling en het onderhoud van applicaties die worden beïnvloed door thema's op het vlak van GDPR-naleving aan Freedelity worden geoutsourcet.
Freedelity ontwikkelde de mobiele applicatie MyFreedelity en integreerde daarin een reeks functies om klanten te identificeren en persoonlijke gegevens te delen via QR-codes. Dit gebeurde eveneens met het oog op het gezamenlijk bijwerken van de gegevens.
Meer informatie over het verzamelen van gegevens via QR-codesKlaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!