Consumer Data Hub

Persoonlijke contact- en identificatiegegevens verzamelen en up-to-date houden

Dit is de basis van de CustoCentrix-oplossing. Deze module heeft als doel om iedere consument – die uw handelszaak de toestemming heeft gegeven om zijn persoonlijke gegevens te verwerken – op een unieke manier te identificeren.

Deze module draagt bovendien bij aan het bijwerken van de identificatie- en contactgegevens van iedere consument. Ze is gekoppeld aan de Freedelity-database en het ingenieuze concept van het gezamenlijk bijwerken van de gegevens.

Consumer Data Hub

Door CustoCentrix te gebruiken, wordt u lid van de community van handelszaken die hun steentje bijdragen aan het beheer van de identificatie- en contactgegevens.

En het is net dat wat CustoCentrix en Freedelity zo uniek maken!

Goed om te weten

Alleen de identificatie- en contactgegevens worden gezamenlijk bijgewerkt! Alle andere gegevens blijven exclusief eigendom van uw handelszaak en worden beheerd in een beveiligde omgeving waar alleen uw zaak of groep toegang toe heeft.

Dankzij het unieke concept van het gecentraliseerde beheer van persoonsgegevens, geeft u uw klanten die lid zijn geworden van de Freedelity-database toegang tot www.myfreedelity.com. Op die beveiligde portaalsite kunnen zij hun eigen persoonsgegevens controleren en hun toestemmingen voor het gebruik van die gegevens voor marketingdoeleinden beheren.

Uw voordelen

  • Makkelijker gegevens verzamelen en een betere klantervaring.
  • Focus op het verzamelen van e-mailgegevens en toestemmingen: alle andere gegevens worden verzameld en weergegeven via de eID-lezer.
  • Perfecte naleving van de GDPR: dankzij MyFreedelity hoeft u geen eigen portaalsite te bouwen en krijgt uw klantendienst of DPO beduidend minder klachten en vragen.
  • Unieke identificatie van iedere consument en geen dubbels meer: een database zonder dubbele gegevens met de mogelijkheid om klanten die onder hetzelfde dak wonen samen te voegen. Precies waar u van droomt, niet?
  • Volledige, betrouwbare en bijgewerkte gegevens, zonder enige moeite. En zonder extra kosten dankzij de gezamenlijke inspanningen!
Ontdek wat onze klanten hiervan vinden

Checklist

Uw behoeften en progressiedoelstellingen:

  • in enkele seconden volledige persoonsgegevens verzamelen met een minimale wrijving;
  • expliciete toestemmingen verzamelen voor het gebruik van persoonsgegevens, alsook opt-in e-mails;
  • de bewijzen van die toestemmingen archiveren en ervoor zorgen dat iedere consument zijn persoonlijke gegevens kan bekijken en wijzigen, overeenkomstig de regelgeving (GDPR en ePrivacy);
  • op elk moment beschikken over betrouwbare en bijgewerkte gegevens, zonder enige moeite.

Om te onthouden

1

Gegevens verzamelen zonder wrijving.

2

Gegevens verzamelen volgens de regels van de kunst.

3

Gegevens bijwerken zonder moeite.

Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!

Vraag een demo aanNeem contact met ons op