Consent Management platform

Ondersteunt het gedetailleerde beheer van toestemmingen en voorkeuren van consumenten.

Consent Management platform

Toestemmingsbeheer en GDPR-naleving

Het compliance-aspect van gegevensbescherming en het gebruik van digitale communicatiekanalen voor marketingdoeleinden is een echt probleem geworden.

Dit geldt des te meer als uw enseigne een media-aanbod voor de detailhandel plant of ontwikkelt waarbij profileringsprocessen worden gebruikt die als “intrusief” worden beschouwd en waarvoor vrije, specifieke, geïnformeerde en ondubbelzinnige toestemming is vereist.

CustoCentrix vergemakkelijkt en vereenvoudigt de implementatie van systemen die een +++ niveau van naleving garanderen met minimale inspanningen.

Werkwijze

  • Een softwareoplossing voor het ontwerpen en beheren van interfaces voor het verzamelen en beheren van toestemmingen van consumenten:
    • op «tablets» die op dezelfde manier als betaalterminals op kassa’s zijn geïnstalleerd ;
    • op aanraakschermen van bepaalde betaalterminals ;
    • op de kiosken bij de kassa.
  • Interactieve formulieren die rechtstreeks op uw websites, sociale media of e-commerceplatforms kunnen worden gebruikt.
  • Een rules engine om op individuele basis nieuwe toestemmingen of bevestigingen te vragen.
  • Automatisering van het verzenden van e-mails, sms-berichten of brieven waarin de verzamelde toestemmingen worden bevestigd en consumenten worden geïnformeerd over hoe ze hun rechten kunnen uitoefenen.
  • Een gedetailleerd verslag van waar en hoe de toestemming van elke persoon is verzameld. Dit dossier bevat de versie van het privacybeleid en de algemene voorwaarden die van kracht waren op het moment van verzamelen.
  • Een portaaloplossing die kan worden geïmplementeerd via een subdomein van uw website, zodat al uw klanten veilig toegang hebben tot hun persoonlijke gegevens en hun voorkeuren en toestemmingen kunnen beheren.
  • De app et het «MyFreedelity» portaal.
  • Interfaces waarmee uw klantenservice of uw DPO kan reageren op verzoeken of klachten van consumenten over de verwerking van hun persoonlijke gegevens.

Wat zijn de key takeaways?

1

Een omnichannel en holistische benadering van het beheer van persoonlijke gegevens en toestemmingen.

2

Een +++ niveau van compliance, eenvoudig en moeiteloos.

2

Een versneller en belangrijke succesfactor voor retailers die investeren in een Retail Media-aanbod.

Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!

Vraag een demo aanNeem contact met ons op