Lees hier de testimonials van onze klanten in de detailhandel over de troeven van de marketingtool.
4 klantentestimonials
Onze database is zeer goed gedocumenteerd, zonder dubbels. Een stevige basis voor onze CRM-projecten.
Bij onze direct mail-acties per post krijgen we ongelofelijk weinig zendingen terug. Dat is een van de grote voordelen van het feit dat we de database allemaal samen, onder leiding van Freedelity, up-to-date houden.
Met de eID (elektronische identiteitskaart) kun je snel en makkelijk gegevens verzamelen. Zo kunnen we de focus leggen op het verzamelen van e-mailadressen en gsm-nummers. We hebben onze doelstellingen overschreden en hebben een zeer mooie e-maildatabase.
De functies om dubbels te detecteren en profielen samen te voegen, zijn zeer efficiënt. Zo hebben we eindelijk geen dubbels meer in de gegevens die we in ons verkooppunt en via onze digitale kanalen hebben verzameld. Dankzij CustoCentrix beschikken we over doeltreffende data stewardship interfaces.
2 klantentestimonials
Voor ons Belgische netwerk beslisten we om niet met een getrouwheidskaart te werken. Consumenten hebben immers al te veel kaarten in hun portefeuille zitten. In plaats daarvan gebruiken we de identiteitskaart of de mobiele MyFreedelity-applicatie om klanten te identificeren aan de kassa. Dankzij die vereenvoudiging zaten we al snel boven onze doelstellingen op het vlak van verkooppercentages voor een specifiek consumentenprofiel. Een must voor onze projecten rond klantenkennis, -activering en -binding!
We hebben ons proces voor de uitgifte van nieuwe plastic kaarten volledig herzien. Gedaan met papieren formulieren en activeringsdeadlines! De kaarten worden nu meteen geactiveerd en aan de klant overhandigd aan de kassa. Daarnaast nodigen we hen uit om onze kiosken te gebruiken om hun toestemming te valideren en hun e-mailadres achter te laten. Eenvoudig, snel én doeltreffend. Onze teams aan de kassa en onze klantendienst zijn enthousiast! Het aantal klanten met een actieve kaart ging bovendien pijlsnel de hoogte in.
2 klantentestimonials
Gegevens zijn het nieuwe zwarte goud. Dankzij CustoCentrix zijn alle verzamelde gegevens meteen beschikbaar om te analyseren, te segmenteren, te communiceren en te meten.
CustoCentrix, dat zijn tal van functionaliteiten speciaal voor onze marketing- en verkoopteams in één oplossing. Daardoor konden we een stevige vooruitgang boeken op het vlak van flexibiliteit en efficiëntie.
3 klantentestimonials
Dankzij CustoCentrix kunnen we de toestemmingen die we hebben verzameld bij onze consumenten achteraf nog traceren. Bovendien worden de versies van de privacyverklaring en de algemene voorwaarden die van kracht zijn mee opgeslagen.
We moesten geen beveiligd portaal ontwikkelen waar consumenten hun rechten kunnen laten gelden voor de verwerking van hun persoonsgegevens. Het portaal www.myfreedelity.com neemt die functie op zich.
Wanneer consumenten vragen hebben over de verwerking van hun persoonlijke gegevens, kan ons team van de klantendienst alle nodige gegevens in detail bekijken. Freedelity biedt bovendien een telefoonpermanentie tijdens de openingsuren.
2 klantentestimonials
Het feit dat we over een referentiedatabase beschikken met alle profielen van onze klanten, ongeacht welk communicatiekanaal ze gebruiken (netwerk van verkooppunten, e-commercewebsite, klantendienst ...), is een enorme troef voor onze persoonlijke aanpak.
Dankzij de kwaliteit en het unieke karakter van de klantenprofielen en de link met hun aankopen konden we nieuwe diensten ontwikkelen. Zo moeten onze klanten bijvoorbeeld geen aankoopbewijs meer tonen wanneer ze een beroep doen op onze klantendienst.
3 klantentestimonials
De kiosken die door Freedelity werden ontworpen, zijn een zeer belangrijke ondersteuning voor onze processen om gegevens en toestemmingen te verzamelen in het kader van de verwerking van de persoonsgegevens. Met de geïntegreerde identiteitskaartlezer worden alle identificatiegegevens in slechts anderhalve seconde ingeladen. Zo kunnen wij focussen op het verzamelen van e-mailadressen en gsm-nummers. Dankzij het gebruik van die kiosken beschikken we over een ongezien hoog percentage e-mailadressen in onze database!
We gebruiken de kiosken van Freedelity om loterijen en spelletjes/wedstrijden te organiseren. De ideale manier om bijkomende e-mailadressen te verzamelen en de persoonsgegevens die we via de eID-lezer kregen te valideren.
Dankzij de iFrames van Freedelity staan de gegevens die we online verzamelden via abonnementen op onze newsletter of inschrijvingen voor onze promoacties meteen in onze CustoCentrix-database. Met de geïntegreerde matchingalgoritmes kunnen we bovendien dubbels vermijden. Gedaan met eindeloze lijsten en vervelende voorbereidingen om gegevens in te laden!
3 klantentestimonials
Wij hebben onze oplossing voor e-mailmarketing vervangen door die van CustoCentrix. De functionaliteiten zijn erg vergelijkbaar. Maar het grote voordeel van CustoCentrix? Het 360 gradenoverzicht. Alle interactiegegevens worden immers verzameld in slechts één platform. Dat vereenvoudigt onze analyses en selecties. Bovendien kunnen we zo de ROI van onze acties inschatten.
De sms-functie gebruiken we regelmatig. Dat kanaal komt zeer goed over als je het weldoordacht gebruikt. Zeker wanneer je het inzet om je klanten een dienst te bewijzen. Zo gebruiken we de sms-functie bijvoorbeeld om nieuwe of uitzonderlijke openingsuren aan te kondigen.
De klanten van Freedelity houden de gegevens samen up-to-date. Daardoor zijn de postadressen van goede kwaliteit. Echt indrukwekkend! Ondanks de hogere eenheidsprijs zetten wij regelmatig in op direct marketing per post. Vooral omdat we geen opt-in e-mail hebben. Een voorbeeld hiervan zijn onze acties om onze klanten een gelukkige verjaardag te wensen. Die wensen versturen we wekelijks in de vorm van gepersonaliseerde postkaartjes. Dat proces is bij ons volledig geautomatiseerd.
2 klantentestimonials
Wij stellen onze leveranciers regelmatig voor om deel te nemen aan direct-marketingacties ter ondersteuning van de promotieplanning. Met die betalende deelnames financieren wij onze investeringen in het verzamelen en updaten van onze databases.
Wij sturen voortaan per post een 'getrouwheidsfolder' naar onze klanten. Dankzij de digitale print kunnen we promoacties toevoegen die tegen betaling worden aangeboden aan onze leveranciers. Vervolgens delen we de statistieken met hen. Dat levert een belangrijke bijdrage aan de financiering van ons budget voor klantenbinding en verkoopactivering.
1 klantentestimonial
Het remuneratiemodel voor het gebruik van CustoCentrix is gebaseerd op een 'all-intarief' per gekende consument in de database per jaar. Dat is over het algemeen een stuk interessanter dan het gebruik van verschillende oplossingen en prestaties. Bovendien is het nog makkelijk te budgetteren ook!
Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!