Alle specialisten zijn het erover eens: een database up-to-date houden met honderdduizenden of miljoenen consumentengegevens is een van de grootste valkuilen van een CRM-project.
Voor bedrijven die veel waarde hechten aan kwaliteitsvolle identificatie- en contactgegevens, is 'data quality' een belangrijke en terugkerende kostenpost, waar niet alleen interne medewerkers hun steentje aan bijdragen maar waarvoor ook een beroep moet worden gedaan op dure specialisten in de vorm van dienstverlening, software of bestandsoverdrachten.
Voorstelling van CustoCentrix
Sneller gegevens verzamelen in de winkel
Uw klanten beter kennen is dé sleutel tot meer rendabiliteit
Vereenvoudig de taak van uw kassiercollega's radicaal: het duurt slechts 2,5 seconden om volledige en betrouwbare klantgegevens te verzamelen! Ontdek hoe CustoCentrix het uw klanten makkelijker maakt om nieuwe leden in te schrijven voor uw marketing- en loyaliteitsprogramma's, en om ze te identificeren wanneer ze afrekenen.
Verhoog het percentage geïdentificeerde aankopen, houd uw klantgegevens moeiteloos up-to-date, verzamel meer e-mailadressen en marketingtoestemmingen en open de deur naar nieuwe gepersonaliseerde diensten. Een betere kennis van de klant, trouwere klanten en doeltreffender relatieprogramma's en marketingacties leiden tot meer verkeer in de winkel en dragen bij tot een verhoging van de gemiddelde mand.
Sinds zijn oprichting in 2010 biedt Freedelity zijn klanten een eenvoudige oplossing om persoonsgegevens te verzamelen, met name via het gebruik van de gegevens in de chip van de elektronische identiteitskaart. In slechts anderhalve seconde tijd beschikt u op die manier over correcte en volledige gegevens. Voor uw teams aan de kassa of op de klantendienst is dat een hele verademing.
Bovendien kunt u op twee oren slapen: deze methode is perfect legaal omdat we slechts bepaalde beschikbare gegevens verwerken, conform de geldende regelgeving.
Bekijk de videoWaarom we allemaal ons steentje bijdragen aan de automatische update van de gegevens? Omdat iedereen er bij wint. Een commerciële actie heeft immers geen enkel nut als uw database niet up-to-date is ...
Zo werkt Freedelity:
Freedelity is naast verwerkingsverantwoordelijke van de persoonsgegevens van de consumenten in de Freedelity-database ook de organisator van het gezamenlijk up-to-date houden van die gegevens tussen de winkelketens onderling. Om die twee rollen kracht bij te zetten, zorgt Freedelity er ook voor dat de modaliteiten voor het verzamelen van de toestemmingen traceerbaar zijn.
Al die gegevens worden veilig ter beschikking gesteld van de consument via de MyFreedelity-portaalsite, overeenkomstig de Europese regelgeving op het vlak van gegevensbescherming (GDPR).
Kortom, Freedelity staat garant voor:
Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!