Ontdek het hier in 10 stappen: van het verzamelen van de gegevens, tot het gebruik ervan via ons Consumer Data Platform.
Zuilen en kiosken zijn, in combinatie met het gebruik van de eID (elektronische identiteitskaart), de meest doeltreffende oplossing om persoonsgegevens te verzamelen en de klantenrelatie in het verkooppunt te onderhouden.
Een performante en duidelijk gedocumenteerde API staat ter beschikking van de ontwikkelingsteams en partners die CustoCentrix willen integreren in andere oplossingen voor customer experience of oplossingen om de productiviteit van de teams op het terrein te verhogen.
Om de inspanningen te verdelen en met de medewerking van enkele klanten investeerde Freedelity in het ontwerp en het onderhoud van een reeks connectoren met oplossingen die een aanvulling vormen op CustoCentrix.
Om makkelijker gegevens en toestemmingen te kunnen verzamelen in een digitale omgeving, bieden de teams van Freedelity oplossingen op maat die vervolgens in de vorm van iFrames worden uitgerold. Met deze werkwijze op maat, kunnen de ontwikkeling en het onderhoud van applicaties die worden beïnvloed door thema's op het vlak van GDPR-naleving aan Freedelity worden geoutsourcet.
Freedelity ontwikkelde de mobiele applicatie MyFreedelity en integreerde daarin een reeks functies om klanten te identificeren en persoonlijke gegevens te delen via QR-codes. Dit gebeurde eveneens met het oog op het gezamenlijk bijwerken van de gegevens.
Alle specialisten zijn het erover eens: een database up-to-date houden met honderdduizenden of miljoenen consumentengegevens is een van de grootste valkuilen van een CRM-project.
Voor bedrijven die veel waarde hechten aan kwaliteitsvolle identificatie- en contactgegevens, is 'data quality' een belangrijke en terugkerende kostenpost, waar niet alleen interne medewerkers hun steentje aan bijdragen maar waarvoor ook een beroep moet worden gedaan op dure specialisten in de vorm van dienstverlening, software of bestandsoverdrachten.
CustoCentrix :
U kiest dus zelf: gaat u voor een all-inoplossing of behoudt u uw eigen marketing automation tool?
Dan is het portaal 'Brands' de ideale oplossing. U beheert de toegangen voor de leveranciers die meewerken aan uw trade-marketingprogramma's en uw promoacties mee financieren.
Naast de naleving van de GDPR, heeft MyFreedelity als doel om de inspanningen voor de ontwikkeling en het beheer van portaalsites en mobiele applicaties te verdelen onder zijn klanten.
Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!