ROI meten

Het grote verschil tussen CustoCentrix en de meeste oplossingen voor marketing automation op de markt? Met CustoCentrix kunt u de return on investment van uw marketingacties meten!

ROI meten

Hoe werkt het?

CustoCentrix onthoudt naar wie u uw berichten stuurt en biedt u de mogelijkheid om toewijzingsregels in te stellen op basis van informatie over de resultaten en verkoop.
En dat voor iedere actie afzonderlijk.

Houdt u van nauwkeurigheid?

Met CustoCentrix kunt u

  • controlegroepen bepalen om de specifieke effecten van uw acties te meten, als aanvulling op de gegevens over het aankoopgedrag van uw klanten;
  • de openingspercentages, kliks en verkoopvolumes meten;
  • het conversie- en gebruikspercentage berekenen;
  • meten in welke mate uw acties leiden tot een tweede en derde verkoop, en dit per consument.

Om te onthouden

1

Met CustoCentrix meet u makkelijker het gebruikspercentage en de efficiƫntie van uw marketingacties. De oplossing traceert immers wat uw klanten ontvangen (communicatie), gebruiken (coupons, e-mails openen, kliks in e-mails, deelnames) en kopen (transacties).

Welkom in het tijdperk van 'test and learn'!

Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!

Vraag een demo aanNeem contact met ons op