Over ons

Sinds de oprichting in 2010 helpt Freedelity spelers in de retailsector bij het verzamelen, bijhouden en verwerken van persoonlijke gegevens. Daarbij wordt een tweeledige aanpak gehanteerd: enerzijds wordt rekening gehouden met de behoeften en projecten van retailers en anderzijds met die van consumenten die maximale transparantie willen als het gaat om de verwerking van hun persoonlijke gegevens..

De inwerkingtreding van de Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG of GDPR) versterkt het belang van die dubbele aanpak. Om die reden is het aanbod van Freedelity ook uiterst transparant.

De 3 onderdelen van het Freedelity-aanbod
Dat aanbod steunt op drie componenten
  • De verantwoordelijkheid voor de verwerking van de Freedelity-database.
  • De verantwoordelijkheidals uitgever van het CustoCentrix platform en  beheerder van het gedeelde onderhoud van persoonsgegevenstussen merken die CustoCentrix gebruiken.
  • De verantwoordelijkheid als uitgever van het portaal en de mobiele app MyFreedelity.

De website van CustoCentrix is het kanaal voor de communicatie tussen Freedelity en de retailspelers.

De website www.myfreedelity.com is gericht op consumenten die controle willen houden over het gebruik van hun persoonlijke gegevens en hun toestemming willen beheren met betrekking tot de merken die CustoCentrix gebruiken voor hun marketing- en CRM-behoeften.

De website www.freedelity.be verwijst bezoekers door naar deze twee portals en brengt datakwaliteitsdiensten onder de aandacht van direct marketeers.

Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!

Vraag een demo aanNeem contact met ons op