Consumer Portal

De omnichannelrelatie met elke klant is nu een strategische prioriteit voor elke retailer. Of je enseigne nu een e-commercesite heeft of niet, een geïndividualiseerde, gepersonsaliseerde relatie via digitale kanalen voldoet aan de verwachtingen van een groeiend aantal consumenten.

Consumer Portal

Werkwijze

Via de Consumer Portal van CustoCentrix kan elke klant nu (na sterke authentificatie):

  • zijn contactgegevens, toestemmingen en communicatievoorkeuren raadplegen en aanpassen;
  • zijn aankoopbewijzen en details van zijn kassabonnen vinden;
  • zijn klantenrekening raadplegen en toegang krijgen tot zijn cadeaubonnen (vouchers);
  • toegang krijgen tot zijn commerciële en promotionele nieuwsfeed (nieuwsbrieven, promotionele emails);
  • genieten van diensten en voordelen die voorbehouden zijn aan gebruikers.

Kenmerken van de Consumer Portal

  • Veilig toegangsbeheer
  • Respect voor de grafische identiteit van je enseigne.
  • Responsive design: het portaal is ontworpen om te worden bekeken en gebruikt vanaf smartphones, tablets, computers, kiosken,…
  • Een alternatief voor het ontwikkelen van een dure mobiele app.
  • Gehost op de servers van Freedelity in de de EU, met toegang via een subdomein van je website.
  • Evolutieve functionele basis.
Ontdek de Consumer portal van Intermarché

Wat zijn de key takeaways?

1

Een efficiënt en snel antwoord op de verwachtingen van klantsegmenten die op zoek zijn naar een gepersonaliseerde, probleemloze omnichannel klantrelatie.

2

Eenvoudige implementatie zonder inspanning van IT-teams.

2

Een evolutieve omgeving dankzij de mutualisatie van inspanningen tussen de enseignes die CustoCentrix gebruiken.

Klaar om met uw enseigne
een versnelling hoger te schakelen?
Vraag dan nu uw demo aan!

Vraag een demo aanNeem contact met ons op